Mystery Shopping
Mystery Shopping, czyli Tajemniczy Klient, to technika badawcza służąca ocenie i poprawie standardu usług świadczonych klientom. Badanie polega na zaangażowaniu specjalnie przeszkolonych konsultantów, którzy wcielają się w rolę klientów i zbierają potrzebne informacje. Mystery Shopping pozwala określić rzeczywisty poziom jakości obsługi klientów, skuteczność kampanii promocyjnych, satysfakcji klientów docelowych z obsługi.
Nasze projekty realizujemy poprzez:
- Badania satysfakcji klientów
- Audyt jakości obsługi
- Analiza wizerunku marki, pozycji produktu, porównanie z konkurencją (benchmark)
- Precyzyjne określenie grup docelowych (segmentacja rynku)
- Rekomendacje dotyczące strategii sprzedażowej i marketingowej
- Raporty analityczne (jakościowe i ilościowe)
- Badania konkurencji
Kontakt
BuzzAirtel. (22) 672 01 21
109097110097103101109101110116064098117122122097105114046112108